jens andersson | Medlem ansöknin [GhostTopic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jens andersson

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198421828327/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ville Andersson

Vad är ditt discord namn? Ville#5146

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2009

Berätta om din karaktär. min Karaktär heter jens Andersson och är 21år han är väldigt intresserad av bilar och älskar snygga och snabba bilar. jens andersson flydde från sitt hemland. det var krig i hans hemland och han behövde tyvärr lämna landet. så att jens kan vara lite ledsen och nere ibland. jens har också ett stort intresse av att gymma.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag skulle vilja vara medlem på unive för att kunna utveckla mitt rpande på en högre nivå. så att de blir så verkligt som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att det är så sköna och trevliga folk här på unive och man känner sig välkommen. och dom flesta rpar på en sån hög nivå som dom kan och de tkr jag är bra för då blir de mer verkligt och mycket roligare och spela:)

Hur hittade du Unive? jag sökte efter nice rp servrar och sen kolla ja lite på twitch å då såg ja t.ex Comso_bt och xray osv. å redan då märkte ja att de va en nice och seriös server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna sprida glädje och ha kul med andra folk.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att kunna börja och rpa bra för att de här är en bra server och börja på och kommer sedan spela vidare på den här servern hela tiden.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka