Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198080579634/
Vad är ditt namn i verkligheten? Jenny
Vad är ditt discord namn? Emberlie#4128
Vad är ditt födelsedatum? 13 September 1998
Berätta om din karaktär. Hej
Min karaktär heter Jennyfer och skulle vilja påstå att hon är en väldigt glad och rolig tjej att umgås/chilla med. Har tidigare jobbat som chef på Bennys på en annan server och är älskar att både fixa och åka bil! =)) är intresserad att jobba inom taxi eller liknande! det känns som ett socialt och roligt jobb där man kan träffa nya folk.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag hoppas på att folk vill RPa lika seriöst som mig själv. Då jag tycker det är väldigt kul!
Jag är som sagt erfaren inom bilar/trim då jag tidigare har jobbat som chef på Bennys. Men känner nu att jag vill gå vidare och spela på Unive istället. Jag vill ha kul och träffa/lära känna nytt folk =)
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker om RP och denna stad verkar vara väldigt aktiv. Samt att ni tar emot applications tyder på att ni försöker få en bra och seriöst RP. Precis som jag vill ha det! =) Väldigt kul är ju att det är mycket folk inne i staden dygnet runt!
Hur hittade du Unive? Jag har tittat en del på twitch och sett att det finns en del streamers från staden!
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill ha roligt med folk och göra folk glada, göra bra scenarion osv =)
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som jag skrev ovan så hoppas på jag på många "good" times tillsammans med massa nytt och spännande folk och förbättra min RP.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Är intresserad utav att testa denna stad! Vore trevligt!
Vad är ditt namn i verkligheten? Jenny
Vad är ditt discord namn? Emberlie#4128
Vad är ditt födelsedatum? 13 September 1998
Berätta om din karaktär. Hej
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag hoppas på att folk vill RPa lika seriöst som mig själv. Då jag tycker det är väldigt kul!
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker om RP och denna stad verkar vara väldigt aktiv. Samt att ni tar emot applications tyder på att ni försöker få en bra och seriöst RP. Precis som jag vill ha det! =) Väldigt kul är ju att det är mycket folk inne i staden dygnet runt!
Hur hittade du Unive? Jag har tittat en del på twitch och sett att det finns en del streamers från staden!
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill ha roligt med folk och göra folk glada, göra bra scenarion osv =)
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som jag skrev ovan så hoppas på jag på många "good" times tillsammans med massa nytt och spännande folk och förbättra min RP.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Är intresserad utav att testa denna stad! Vore trevligt!