Nekad jenniferskarp | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jenniferskarp

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198409866273/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jennifer

Vad är ditt discord namn? zuprax#2424

Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 2021

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Evelina svensson hon är 22 år gammal. Evelina har haft en tuff uppväxt hon förlorade sin pappa i en bil olycka när hon va 12, detta tog väldigt hårt på henne då hennes kompisar ofta pratade om hur bra deras pappor var och de fick henne att sakna hennes pappa mer och mer. alltid när hon kom hem efter skolan kom hon gråtandes vilket hennes mamma blev väldigt sur på då hennes mamma tyckte dom skulle glömma bort han. detta ledde till att Evelina lärde sig i sin barndom att inte visa sina känslor och de ledde till att hon blev en känslokall person och pratar väldigt sällan om sina känslor. Endast tre månader senare så bestämde sig Evelina för att flytta hemifrån för hon orkade inte lyssna på hur hennes mamma pratade om hennes döda pappa som om hon aldrig hade älskat honom. hon såg väldigt mycket upp till sin pappa han var en väldigt givmild och rolig person och hade ett enormt bil intresse allt detta tog även Evelina efter. och har nästan blivit som en kvinnlig kopia av sin pappa. nu efter hon blivit lite äldre och fått livet på rätt spår igen så bestämde hon sig för att flytta och bor nu i staden unive och har nu större framtids planer än någonsin förut.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att kunna få fler tillgångar till servern så jag kan spela seriösare RP. denna servern kräver dom även medlemskap för att kunna få fler tillgångar. söker efter en seriösare RP server och känner därför att denna servern är perfekt för mig med tanke på att andra servrar inte har lika hög och seriös RP nivå som på denna servern. Skulle även vilja ha ett whitelist jobb för att kunna bidra till en högre RP nivå och hjälpa andra spelare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att de är en svensk och seriös RP server med mycket sköna spelare och bra staffs

Hur hittade du Unive? en kompis som rekommenderade de och jag testade server och tyckte den verkade rolig så spelade några timmar till och bestämde mig för att jag vill spela seriösare en vad jag gjorde från första början och söker därför medlemskap för att kunna nå en så hög RP nivå som möjligt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? hjälpa andra spelare och servern igenom att höja RP nivån igenom att jobba inom whitelistade jobb. och även att ha kul och sprida glädje till andra spelare och träffa massa nya människor utan att ens behöva lämna sitt hem

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få så många nya kompisar som möjligt och lyckas bli chef eller åtminstånde bli anställd på vianor.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej detta är den första fivem servern jag någonsin spelat på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka