Nekad Jenkan5 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jenkan5

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jens

Vad är ditt discord namn? jenkan1

Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ted Hake, han är 21 år gammal och är en trevlig kille, han kommer från en vanlig svensson familj men han har blivit mobbad under sin uppväxt och detta har gett honom tjockt skinn på näsan. Han vill alla väl och ställer gärna upp för sina kompisar men detta ska man inte luras av då han kan svika en vän för att tjäna en peng, (allting har ett pris). Han gick ekonomi på gymnasiet och har därefter bara jobbat på en matbutik innan han flyttade in i Unive-Staden så han har hela staden att utforska framför sig. Hittills har hans enda sätt att tjäna pengar varit att vaska efter guld i vattendraget men Ted vill skaffa sig ett rejält jobb där han får vara mer social och växa som person i yrket och därför ansöker han nu om medborgarskap i Unvie-Staden. Ted skapar sig gärna nya vänner och beger sig gärna ut på nya äventyr i staden och upplever sånt som han inte har upplevt innan. Detta både för att han själv gillar det men även för att han gillar att ge andra upplevelser som de kommer minnas för resten av deras liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriös och kreativ rp, Jag kommer att vara delaktig i många sociala scenarion där jag kommer sträva efter realism och verklighets trogna saker som sker, men ändå något kreativt så att det inte blir banalt och tråkigt. Jag kommer skapa roliga scenarion som andra medlemmar i staden kommer ta del av och på så sätt bidra till att de också har roligt och att deras karaktärer utvecklas.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar för att vinna, utan man spelar för att ha roligt och rollspela. Man bör hålla det realistiskt och därför kan man inte alltid vinna, ens karaktär byggs upp av motgångar och därför är det inget dåligt med det. Så det innebär att man kan låta motpartnern vinna och fortfarande skapa ett roligt scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, rdm är när man dödrar någon utan anledning, vdm är när man kör över någon vilket nästan aldrig är tillåtet. Combat log är när man loggar ut för att undvika ett scneario vilket inte är tillåtet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? yes, jag har spelat på unive i flera år nu från och till, och det var ett tag sedan sist därför ansöker jag igen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har varit medlemskapsansvarig innan så man får väll hoppas på att jag kan bli medlem igen haha, vore illa annars xd

Nekad. Du är ej med i dcn.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka