Accepterad Jenkan5 | Ban överklagan [420]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jenkan5

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198045475797/

Ditt Hex-ID: 1100001051433d5

Vad är din discord tagg? Jenkan#7471

Vem var det som bannade dig? kesoo

Hur lång tid var din ban? 2 dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning, jag bara åkte runt och blev bannad från ingenstans hade inte krockat eller gjort något annan under den senaste tiden heller

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag bara körde runt lugnt genom staden och blev bannad från ingenstans, först trodde jag att det var restart men det var tydligen att jag blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tror att den är felaktig, eftersom jag inte har en aning varför jag fick den och jag har inte powergameat?

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. den var för korruption inom yrke, och från det har jag lärt mig att inte förstöra för servern och följa reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag tror ingeting, eftersom jag bara åkte runt lagligt och sen blev bannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej, eftersom jag inte vet varför jag blev bannad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja självklart.

Tillbaka