Accepterad Jenkan5 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jenkan5

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jens

Vad heter du på discord? Jenkan#7471

Vad är ditt hexid? 1100001051433d5

Ange ditt födelsedatum 27 Oktober 2004

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill hjälpa servern, samt jag tror att det skulle vara roligt att ta medlemskaps intervjuer för att jag gillar att prata och möta nya människor.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är mogen, trevlig och vill alla väl. Jag kommer kunna vara aktiv och ofta ta intervjuer samt läsa ansökningar

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med respekt och värdighet. Alla människor förtjänar att bemötas med respekt och känna att deras åsikter är viktiga.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på unive ska innebära att man blir en del av detta underbara community, man bör följa serverns regler och bete sig respektfullt mot varandra. Att vara medlem ska även innebära att man representerar servern och därmed bör man ha bra koll på sin rp.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De ska vara mogna och respektfulla inom communityt, de ska följa reglerna och kunna rpa på en bra nivå. De ska även vara lojala mot unive och villja förbättra servern.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag har ansvaret att ta mitt jobb som medlemskaps ansvarig seriöst, jag har ansvaret att lägga ner tid på detta och att se till så att dem som blir medlemmar på unive förtjänar det.

Hur ser din aktivitetet ut? runt 15 - 22 de flesta dagar, vissa mindre samt vissa mer

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på en annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka