Nekad Jenkan | Medlem ansökning | Dreamer

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jenkan

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198854304857/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? Jenkan#4348

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. min karaktär är en person som alltid har velat bli polis och är snäll och omtänksam gillar inte när folk är toxic, de är allt jag har och säga.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag såg någon spela det på youtube och blev riktigt intresserad så jag titta in på det och jag börja gilla det mer och mer, så nu är jag här och ansöker för att gärna bli en polis på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att man kan göra som mycket och såg några på youtube och twitch som körde det så jag tänkte att jag vill gärna gå med i denna servern, har ju också letat för en bra server på fivem sedan jag börja leta

Hur hittade du Unive? såg det på youtube och twitch efter jag hade sökte på bästa svenska fivem serverna så kom denna up och jag titta in på den och den såg bra ut så jag tänkta att försöka komm in på unive fivem server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli en polis och stoppa folk som gör olagliga saker och bara ha roligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli polis och bara helt enkelt ha roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag kommer vara aktiv på denna server eftersom har inget att göra på dagarna men det är också den första riktiga rp serven jag går med i

födelse datumet blev det fel på ska stå 17 augusti 2004 sorry för att det blev fel

Tillbaka