Nekad JengHD | Medlem ansökning [Travzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JengHD

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198095677772/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jeng

Vad är ditt discord namn? JengHD#4266

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Namn: Fyzer Solovich

Ålder: 23

Jag är en trevlig kille, men haft det tufft sen barndom men försöker ändå göra något med livet. Det har gått fel flera gånger men har inte än gett upp på livet. När jag var liten så sa min bror att försätta kämpa, dem orden har jag tatuerat in i min hjärna. En dag när jag gick in i kiosken så fick jag ett samtal att min bror dog. Det var den sämsta dagen för mig, det är så att vi bodde i ett område där det är mycket gängkriminalitet. Jag kämpar för min bror!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är väldigt bra på RP, jag tycker också att sprida glädje när det kommer till RP många tar det med en nypa salt men jag kör som att det är på riktigt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är många spelare på hela tiden och det ser ut som en välorganiserad server där alla följer reglerna och vet hur man RP 'ar.

Hur hittade du Unive? En kompis rekomenderade det och sociala medier.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att sprida glädje, tjäna pengar och göra ett namn för mig så alla vet. Ibland kan man också ge bort olika bilar som man inte behöver till nya spelare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att vara känd inom servern och hjälpa nya spelare att starta igång på server. Även tjäna pengar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka