Accepterad Jejje_1012 | Medlem ansökning-Jonte

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jejje_1012

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? Jejje

Vad är ditt födelsedatum? 8 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Ahmed Alkadir och har haft en väldigt tuff uppväxt. Det började att Ahmed växte upp i en fattig by i Palestina. Med sin Mamma en brorsa och en pappa. Det gick bra och Ahmed mådde bra bara att det var väldigt fattigt tills han blev 3år gammal. Då blev det krig i Palestina och allt förändrades. Han och hans Mamma behövde fly till ett annat land för att vara säkra. De flydde till Somalia för att få skydd och vara säkra. Hans pappa och bror behövde stanna kvar och kriga men Ahmed var bara 3 när detta hände. Hans pappa och bror dog i kriget. Ahmed mådde bra tills han var 10 år och behövde fly IGEN! Då blev det krig i Somalia och dom visste inte vart det skulle ta vägen. Som tur var hamnade Ahmed och hans mamma på en båt till Sverige. När det kom fram till Sverige började Ahmed på en skola i Stockholm. Där blev han mobbad för han inte kunde så bra Svenska Eftersom han hade precis kommit till landet. Han började mobba tillbaka med att slå och allting blev kaos. Han sattes på ett LVU i Lite längre bort och där var han i 1 år. Han släpptes lös och fick komma hem igen när han var 11 år. Efter det började han röra säg med fel folk och hamnade på en kriminell väg i livet. Han började sälja droger till att göra rån och massa kaos. Han har flyttat hit nu för att hitta bra vänner som han kan lita på och göra bus med (kriminella handlingar) Han vill gå med i ett nätverket och ha personer som kan skydda han osv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har erfarenheter inom rp samt så kan jag hjälpa folk rp samt lära dom rp.Det tar mig tid att skapa en intressant och välförberedd karaktär med en bakgrundshistoria och unika egenskaper. Jag vill bidra med seriöst och en rolig rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.ex i en motorcykel jakt så ska jag inte köra någon op hoj som går 350 utan ibland kanske jag råkar krocka eftersom min karatär inte klarar av den höga hastigheten. Alltså jag kör fel med meningen men det har en historia i karakrätens bakrund. Alltså inte att jag alltid ska "vinna" och få som jag vill, utan ibland måste jag få skit för de fel jag gör

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag kan dem [Rdm] Att man dödar någon utan anledning / Utan bakomliggande scenario. [vdm] Att man använder ett fordon som ett vapen för att döda nån. [Powergaming] att man gör övernaturliga saker. (Tillexempel kör in i en vägg i 100km/h men kör där ifrån som inget hänt) [Powegaming] 2 att man spelar för makt och pengar. [Copbating] Att man försöker få en polis att jaga dig genom att köra mot rött med mening eller slå folk framför en polis.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag har mer och lära mig

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka