Nekad Jefe1 | Åtgärd Överklagan [Makkes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jefe1

Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
1
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 854036405125382154
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag använde mig av /spawnmenyn för att undvika att få krycka eftersom att jag nyss hade blivit rdmad i en tidigare situation innan sjukvården ressa mig. Jag agerade i frustration och tänkte inte igenom mitt beslut ordentligt. I efterhand förstår jag att det jag gjorde bröt mot reglerna och att jag borde ha hanterat situationen på ett annat sätt, exempelvis genom att rapportera händelsen istället för att ta saken i egna händer.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag förstår varför åtgärden vidtogs eftersom jag faktiskt bröt mot reglerna när jag använde spawnmeny på det sättet. Samtidigt vill jag förklara att det inte gjordes med avsikt och att få en orättvis fördel, utan som en spontan reaktion efter att ha blivit rdmad. Jag erkänner att jag gjorde fel och tar ansvar för mitt agerande. Jag ber om en ny chans och lovar att följa reglerna bättre framöver samt hantera liknande situationer på rätt sätt.

Har du bevis som stödjer din överklagan? nej.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top