Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/anusbannnanus/
Vad är ditt namn i verkligheten? jimi johansson
Vad är ditt discord namn? jeep3000#7528
Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2001
Berätta om din karaktär. min karaktär är från stockholm han är en arbetslös alkoholist som försöker vända sitt liv han har haft en hård uppväxt o har blivigt präglad av gatan som gör att han har svårt att kontrolera sina känslor han är intereserad av bilar och streetracing han är 27 år gammal och tror han är coolast i stan men egentligen så har han bara det som skal för att inte visa sin förstörda personlighet
Varför ska just du bli whitelistad? jag är ny till dehär med fivem men har spelat mycket tex darkrp och annat på gmod i de stora hela så känner jag att jag kan bidra med trevligt rpande och glatt humör
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för de var den första jag fick hjälp med hur det funkar med fivem
Hur hittade du Multistaden? i fivem server lista
Vad har du för mål med ditt rollspel? att glida i dem flashigaste bilarna
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? jimi johansson
Vad är ditt discord namn? jeep3000#7528
Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2001
Berätta om din karaktär. min karaktär är från stockholm han är en arbetslös alkoholist som försöker vända sitt liv han har haft en hård uppväxt o har blivigt präglad av gatan som gör att han har svårt att kontrolera sina känslor han är intereserad av bilar och streetracing han är 27 år gammal och tror han är coolast i stan men egentligen så har han bara det som skal för att inte visa sin förstörda personlighet
Varför ska just du bli whitelistad? jag är ny till dehär med fivem men har spelat mycket tex darkrp och annat på gmod i de stora hela så känner jag att jag kan bidra med trevligt rpande och glatt humör
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för de var den första jag fick hjälp med hur det funkar med fivem
Hur hittade du Multistaden? i fivem server lista
Vad har du för mål med ditt rollspel? att glida i dem flashigaste bilarna
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej