Nekad Jeeff | Ban överklagan (autistikjoistik)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jeeff

Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199140758354/

Ditt Hex-ID: steam:1100001465ce352

Vad är din discord tagg? Jeeff#2610

Vem var det som bannade dig? autistikjoistik

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ⚠️ Du har blivit temporärt avstängd från Unive för: lall ~autistikjoistik Den här avstängningen går ut om: 1 dagar ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på https://www.unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tydligen lallade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle åka till trygghansa och byta bil samt hämta min kompis, dåkom tre från qpark samt en annan och körde in i min bil, eftersom de gjorde det så blev jag arg och detta slutade med ett slagsmål, jag började slåss med föraren och då hoppade de resterande tre in i bråket detta slutade med en ban på en dag för lall, då han sa att jag slog dem utan anledning vilket inte stämmer!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ju inte en felaktig ban men jag gjorde ju inte fel på något sätt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har runt 10 - 14 bans då en är permanent den blev dock överklagad. Detta är den första bannen på ett bra tag och det kan ni se i min banhistorik.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte börjat slåss.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska slåss för det är tydligen lall.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Har hört historian från båda sidor och en av er ljuger och det finns inga bevis så du kan vänta ut bannen då den går ut imorgon.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka