Nekad Jeef | Ansökan till Servervakt (weed)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jeef

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Mille

Ange ditt födelsedatum 8 April 2008

Vad heter du på discord? mille#0999

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Varje Dag mån-tor 14:00 - 23:00
fre: 13:00 - 02:00
Lör: 07:30 - 02:00
Sön 07:30 - 23:00

Hur länge har du spelat på Unive? 420+ timmar

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle utveckla servern så mycket jag kan och hjälpa staff teamet med det jag har och kan, Jag skulle också vara aktiv ig och svbanna alla som bryter mot reglerna och om ddet behövs så kontaktar jag staff och visar bevis och förlänger deras ban så dom lär sig något av felet dom valt att göra, Jag ska också vilja börja som servervakt och sedan bygga upp mig till staff osv. Men jag skulle bjuda på mycket som sv och hjälpa till sjukt mycket i servern.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För jag älskar att spela på denna server men ibland när man spelar och har det chill kmr liksom en lallare fram eller något liknande då jag vill banna dom sedan förlänga deras ban om det behövs. jag vill också bli sv för att kunna bygga upp mig till staff och göra denna servern till en säkrare plats.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle bidra med många bra beslut/ bara bra beslut och jag kommer få bort så många folk som möjligt som bryter mot reglerna för att det ska bli roligare och mer realistiskt att spela och ha kul på denna servern.

Varför ska just du bli servervakt? För jag kommer ta egna beslut och inte fråga om det är rätt för det väljer jag själv och vill jag förlänga så är det staff som bestämmer det men iallafall jag kommer bidra med mycket hjälp och glädje för jag tycker själv jag är en glädje spirdare. Jag kommer också vara väldigt aktiv för jag spelarar bara Unive och kommer fortsätta med det!

Varför vill du bli servervakt? För att utveckla servern och bygga upp mig själv till kanske staff någon gång framöver, Jag vill också det för att visa vad jag kan bidra med t.ex Bra beslut, Glädje spridning. Men om jag blir sv kommer jag lova att inte abusa och ta egna bra beslut.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja det har jag, /revive (id) /dv (area) /kick (id) - (anledning) /svban (id) - (anledning) /toggleid │sen äre bara att köra på

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja men har aldrig gjort om det men blev bannad för jätte länge sedan

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka