Nekad Jeef | Ansökan till Servervakt [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jeef

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Mille

Ange ditt födelsedatum 8 April 2008

Vad heter du på discord? mille#0001

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag-Torsdag kl 14:30 till 23:00
Fredag kl 14:00 till 02:00
Lördag: kl 09:00 till 03:00
Söndag: kl 09:00 till 23:00

Hur länge har du spelat på Unive? 420+ timmar

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Skulle göra servern till en så bra plats som möjligt med sv som att alltid vara aktiv inte abusa revs inte id peaka. Bara göra rätt ifrån mig och vara ärlig och ha bra rp nivå och vara vän med alla på dc och ingame för vill ej vara hatad vill vara omtyckt för det gör mig säker och glad i denna servern. Jag vill också kunna bygga upp min sv till något högre i framtiden för gör allt för denna servern detta är min fritid att spela och ha kul i Unive.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Att bygga upp min egna roll och ha roligt och kunna hjälpa staffs med ID´s, Ban förlängingar så det blir så många som möjligt som beter sig och inte hälften lallare som bara förstör och hälften folk som kan rp för det kmr bli kaos. Sitter inte och säger att jag kommer göra allt för supports och uppåt gör så fantastikt bra jobb så vill ge dom hjälp!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle bidra med väldigt vänlig och säker ton och göra egna beslut och hjälpa alla jag kan, Jag vill som sagt bli om tyckt i dc alltså att jag vill kanske joina en stör ej och alla bara Ohh tjena.. liksom och det kan jag nu om jag då blir sv för då blir jag lite större.

Varför ska just du bli servervakt? För jag kommer bidra med bra beslut, bra bevis på förlänga en ban, vänlig och säker ton, snäll mot alla, vara kompis med alla och bara göra min fritid framför dator så rolig och säker som möjligt för mig och andra.

Varför vill du bli servervakt? För jag vill börja lågt och bygga upp mig själv till något högre i denna servern för det är ett mål. Sen att få servern till en sån säker och bra plats som möjligt och få alla nya lika välkomna som jag kände mig när jag kom hit för det fick mig och stanna!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja det har jag, /revive (id) /dv (area) /kick (id) - (anledning) /svban (id) - (anledning) /toggleid │sen äre bara att köra på

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans har blivit bannad flera gånger men det har varit felaktiga bans, men 3 stycken som är rätta kommer inte ihåg varför var ett tag sen men en sak jag vet är att jag förbättras.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej och har aldrig gjort ;) #Unive

Hej!

Tycker att du har fått fel tankesätt på att vara servervakt.
När man är servervakt så ska man inte tänka att man är större än andra, men istället tänka på gemensam nivå.
Du får göra en ny om en vecka.
Lycka till och ha en bra dag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka