Nekad Jeef | Ansökan till Servervakt (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jeef

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Mille

Ange ditt födelsedatum 8 April 2008

Vad heter du på discord? mille#0001

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag - Torsdag: 15:00 till 22:00
Fredag - Lördag: när jag vaknar runt 10 till 1/2 på natten
Söndag: runt 10 till 22:00

Hur länge har du spelat på Unive? ca 3 månader (400+ timmar)

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Rpa och se till så alla sköter sig och kicka/sv banna folk som rpar dåligt eller bryter mot reglerna. Sedan ska jag sätta mig support och förlänga deras ban med bevis till supports. Och jag kommer bidra med att göra servern till en säkrare plats.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Att kunna se till att så många som möjligt som inte gör servern till en bra plats och förstör att få dom bannade. För man märker mycket små lallande och små förstörningar som irriterar serverns rp nivå.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Väldigt mycket faktiskt för får jag servervakt skulle jag verkligen göra allt för att bli så bra servervakt som möjligt.

Varför ska just du bli servervakt? För jag har många kunskaper, jag kanske inte är så gammal är bara 13 liksom men jag har inte ett dåligt sinne, jag är tillräckligt mogen att ta kritik och att ha låg ton om någon tycker fel om mig.

Varför vill du bli servervakt? För att det skulle vara väldigt roligt och bra för den delen ifall folk beter sig illa.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja det har jag, /revive (id) /dv (area) /kick (id) - (anledning) /svban (id) - (anledning) /toggleid │sen äre bara att köra på

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans har blivit bannad flera gånger men det har varit felaktiga bans, men 3 stycken som är rätta kommer inte ihåg varför var ett tag sen men en sak jag vet är att jag förbättras.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej och har aldrig gjort ;) #Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka