Accepterad Jedi | Whitelist ansökning [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jedi

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198354258754/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isac Juhlin

Vad är ditt discord namn? Jedi#3389

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bob Larsson och är 20 år gammal. Han är bara 170 och väger 86. Trots sin ringa längd skapade Bob tillräckligt med problem i förra staden han bodde för att bli tvingad att flytta. Anledning att han tenderar att skapa problem var att Bobs föräldrar har varit inblandade i all möjlig kriminalitet. Eftersom att han också var överviktig genom skolgången har Bob också blivit mobbad den större delen av sitt liv vilket skadat hans tillit till människor. Vilket har lett till att han fått en skev bild av vad som är rätt och fel vilket lett till problem och att Bob har sysslat med småbrott. Men hans föräldrar har gjort allt för att hålla honom borta från det livet. Bob har däremot varit väldigt fascinerad med det kriminella livet och har väntat på en chans att få visa vad han går för. Han tyckte att det var nog med småbrott och att det var dags för grövre kriminalitet eller skaffa ett nytt jobb. Det var därför han valde att flytta till staden och göra denna intervju.

Varför ska just du bli whitelistad? Därför att jag känner att en whitelist kommer hjälpa mig att utveckla min rp och bygga vidare på min karaktär. Eftersom att en hel del yrken är låsta bakom whitelist. Alltså kommer en whitelist göra att jag kan bidra till servern med en högre rp nivå. Jag har även läst igenom reglerna flera gånger.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna server för att communityn är trevlig och mottagande. Många arbeten på denna server är även låsta bakom whitelist (såsom kriminell) och jag tror att jag göra mer varierad rp och utveckla min karaktär om jag blir whitelistad.

Hur hittade du Unive? Några vänner rekommenderade servern eftersom jag letade efter en bra server. Jag har även sett några få streams på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Skapa och delta i roliga och seriösa scenarion och utveckla min rp för att kunna skapa ännu bättre och roligare scenarion. Jag vill även utveckla min karaktär och se vart jag hamnar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej för tillfället spelar jag bara på unive.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top