Nekad Jeams | Medlem ansökning(Facetime)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jeams

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? James

Vad är ditt discord namn? bobibobie#2762

Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Haroki och är 27år gammal, min karaktär kommer ifrån den sydvästra ön Okinawa i Japan och har jobbat som bonde hela sitt liv men min karaktär fick en möjlighet att jobba i staden där Unive utspelas. Haroki har ett intresse inom jordbruk och fordon, Haroki brukar mecka på sin bil och är deltids mekaniker. Haroki är en glad och vänlig man med goda intressen och vill göra så bra utav sig som han kan. Haroki är emotionellt stabil eftersom att han lever ett acceptabelt och tystlåtet liv i staden Unive utspelas i, han blev däremot nedstämd när han insåg att han behövde lämna sin familj i japan men han brukar ringa dem en gång i veckan och tycker att det räcker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bra RP i servern och jag kommer att vara seriös under alla omständigheter. Jag kommer vara professionell och följa alla regler som behövs följas.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man gör ett hus rån och då så är man klar själv och då ska man bara inte åka iväg själv man ska vänta så man inte bara själv vinner man ska göra så det blir kul för motpatern också.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom en vän som sa att jag skulle testa och det verkar kul så jag ska testa!

Nekad utveckla "Vad kan du bidra med till serverns RP?" och Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Din medlemskap ansökan har nekats
Tråd låst flyttad till Medlemskap Ansökningar-Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka