Nekad Jcay | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Therealvincent

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? jcay_

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Franky Smith och han är 17 år och kommer från en liten by som heter västra Karup och han har haft en jobbig uppväxt för att hans familj var fattiga och hade knappt råd med mat och boende samt skola och han fick inga saker som hans kompisar hade när han gick i skolan så var han mobbad för att han var så fattig och inte lika populär som dom andra killarna i hans skola för att han ej kunde dusha. Han var intresserad av fotboll samt att vara ut men hans familj hade inte råd med fotbolls skor men han hade en gammal och trasig fotboll som han spelade ofta med på gården. dem bodde i en liten lägenhet och dem hade inte en tv eller soffa när han inte spelade fotboll så var han ute i naturen och gick. Men hans drömmar är att nån dag kommer han bli en miljonär och bo i dubai med sin fru och sina 3 barn han ska äga ett helt mansion samt 1 lambo och ha en privat kok som gör god mat åt hans familj. Samt så ska han äga ett helt eget gjort företag som blir stort över hela världen. Franky är en driven person som alltid har mål framför sig som han strävar efter och om det inte går så vrider och vänder han på och får det att fungera. Han har en kort stubin, och ett litet drag av ADHD över sig som gör han till en speciell person som alltid gör det bästa han kan, han är väldigt vänlig och dömer ingen utan att ha sett hur de fungerar från sitt egna perspektiv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra hög RP-Nivå. Eftersom jag har RPat i 2 år nu och jag har jätte mycket erfarenheter igenom rpn då jag lär mig snabbt. Jag vill bli polis nu i början och hjälpa dom o ta fast dessa yrkes kriminella jäklar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska båda ha kul även om du vinner/förlorar ett scenario. Du ska spela som att du förlorade scenariot och även ha kul om du vinner.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes. lite exempel på regler: RDM (random death match) menas att man dödar någon utan en anledning VDM (vehicle death match) menas att man använder sin bil som ett obejekt för att kunna döda folk alltså då använder sitt fordon som ett vapen Copbait menas att man försöker får polis jag typ att man börnar framför polisen och vill att dom ska jaga en sen metagaming är när man tar info utifrån spelet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes. Har rpat i 2 år så har rpat mycket och jag har mycket erfarenhet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope. Tror detta var allt

Nekad. Ditt discord konto måste vara 2 veckor gammalt.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka