Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198071816171/
Vad är ditt namn i verkligheten? Yassin
Vad är ditt discord namn? Jazzin#4904
Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 1999
Berätta om din karaktär. En stilig konstapel på vakt för brottslingar ute på gatorna med hårda tag ingen kommer undan Sten Alfredson. Jag sägs vara iskall mot individer som inte respekterar lagen.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en helt ny Roleplayer i gta har bara varit med Roleplay aktiviteter innan i world of warcraft där betalde tjejer för Roleplay med gold
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Hört mycket om servern att de är en bra svensk roleplay server som reglerna funkar bra och ansvariga tar ansvar.
Hur hittade du Unive? Genom FiveM
Vad har du för mål med ditt rollspel? Testa hur bra jag kan Roleplay bemöta andra Rolpayers och framgå som en extrem framgången Roleplayer med integritet
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ne jag är helt ny tänkte på gå med en engelsk server men insåg att det skulle va roligt med en svensk server
Vad är ditt namn i verkligheten? Yassin
Vad är ditt discord namn? Jazzin#4904
Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 1999
Berätta om din karaktär. En stilig konstapel på vakt för brottslingar ute på gatorna med hårda tag ingen kommer undan Sten Alfredson. Jag sägs vara iskall mot individer som inte respekterar lagen.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en helt ny Roleplayer i gta har bara varit med Roleplay aktiviteter innan i world of warcraft där betalde tjejer för Roleplay med gold
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Hört mycket om servern att de är en bra svensk roleplay server som reglerna funkar bra och ansvariga tar ansvar.
Hur hittade du Unive? Genom FiveM
Vad har du för mål med ditt rollspel? Testa hur bra jag kan Roleplay bemöta andra Rolpayers och framgå som en extrem framgången Roleplayer med integritet
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ne jag är helt ny tänkte på gå med en engelsk server men insåg att det skulle va roligt med en svensk server