Accepterad JAY-Z | Ban överklagan [Naod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JZ.

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/JZHETERJAG/

Ditt Hex-ID: 11000011cf728a1 (Hex)

Vad är din discord tagg? JZ#7133

Vem var det som bannade dig? Naod

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? tredjeparts mjukvaror reglen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade ett fps pack där man inte hade snö och dom sa inga bilrutor heller.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag rpade vanligt sen skicka jag en report sen säger Naod kom support nu och ja berättar hela historian.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig

Eftersom från början så var det min vän som rpar han rekommendera den för att jag har en seg dator och jag betalade 250 för krim förra dagen och hade inte ens varit inne för att rpa hade inte ens hunnit att komma i mitt första scenario än och jag hade även läst alla regler

§ 3.1 Tredjeparts mjukvaror (modmenyer)
Att använda sig av olika slags Tredjeparts mjukvaror under tiden man är inne på Unive är strikt förbjudet. Att använda av detta leder till permanent blacklist och automatiska avstängningar lyfts ej.

De är vad dom säger är anledningen till ban när jag såg denna regel så trodde jag de menade modmenyer som det står och att man inte får ha modmenyer och det leder till blacklist så tänkte inte mycket av det för jag hade ingen modmeny så de är min första gång jag går in på servern med mitt nya pack och är redo att rpa med mina vänner då jag dras till support nästan direkt de berättar allt då jag inte visste om reglen för den var dålig beskrivet och jag hade knappt hunnit se vad mitt pack innehöll trodde de bara va ett normalt fps boost pack jag ber om ursäkt och allt för de är min första dag men de säger att jag skulle läst regler och kickar mig efter att jag förklara allt jag bad om förlåtelse igen och igen för alla mina vänner e på unive och jag hade precis köpt krim som kostade mig alla min månads pengar. men de bara sa nej och jag undrar om en unban med mina roller tbx hade fungerat och om Philip jag och Naod kan prata om detta!

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de var en blacklist då jag var väldigt dum och bad om förlåtelse jag lärde mig av detta och förbetra min rp jag sköt mina kollegor för jag var arg men det var ett tag sen och har lärt mig av mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget faktist. kunde inte ha gjort något som jag inte visste om.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att kolla igenom packs och inte ladda ner fps packs för de kan radera saker som man måste ha och lärt mig vad reglen betyder!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka