Nekad Jay Berg | Medlem ansökning [ William 07 ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jay Berg

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/domarn/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dominick

Vad är ditt discord namn? Dominick#6411

Vad är ditt födelsedatum? 17 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 23 årig kille med en amerikansk pappa och en svensk mamma. Hans pappa flyttade till Sverige år 1987, sedan träffade hans pappa som heter Rick en underbar kvinna vid namn Moa. Moa och Rick blev kära och åren där på så kom Jay. När Jay blev 23år gammal så flyttade han till staden Unive, för att skaffa sig ett bra jobb där han skulle kunna tjäna bra med pengar. Jay har ett stort intresse inom vård och polis. Han gillar dessutom att köra bil.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att vara en del av Unive community. Vill jobba inom vård eller polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa till, och jobba inom vård och polis.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för att det ska vara roligt ifrån båda parterna och inte spela efter powergaming och endast spela för sin egna vinning i scenarion.

Hur hittade du Unive? Laddade ner FiveM och gick in på den server med mest människor i Sverige. Sedan började jag kolla på en twitch streamer vid namn Cosmo. Det såg roligt ut och nu är jag här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka