Accepterad jaxzduvet | Medlem ansökning (E34) [duden] [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jaxzduvet

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jaxz

Vad är ditt discord namn? jaxz

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: min gubbe heter abdi kalleson född i agusti 08

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll rolig och arg ibland

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min gubbe heter abdi född i somalia han var väldigt fattig och hade inget och göra så han började göra kriminella saker för att flytta till sverige då råna han en butik i somalia och tjänade 15000kr då tog han flyget till sverige sen tog han tåget till unive då han träffade många snäll personer hans mål är att jobba på mekonomen och göra pengar för han swishade alla pengarna till sin mamma som han hade kvar då hade han 0 kr så han började sälja droger dagligen sen tappade han veck 10 gram då tog dom han och slog han och sa du ska betala 10000kr idag så blev abdi rädd och försökte fly landet men nhan ville inte så han ringde sin mamma och frågade om pengarna sen fick han dom sen gick han och lämnade dom sen gick han sa han i sin hjärna kommer aldrig jobba med sånt så tog han en ansökan på mekonomen sen kom han in så levde han glad alla sina dagar

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp aktivitet långa scenarios och inte göra saker utan för rpn liksom prata occ kommer jag inte göra bara om nån staff kommer och vill ta in mig i support eller nåt sånt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda ska ha roligt i scenariot asså att man ska köra för att båda ska ha roligt i scenariot och inte bara tänka på sig själv

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? vdm en gång råkade köra på nån så ja de hände och har lärt stort

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm random death match att du dödar nån utan en anledning vdm att du använder ditt fordon som ett vapen sun för nuft att man ska gå med en mask och hanskar när man ska döda nån

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? de finns ej så mycket mer
 
Hej!
Utveckla
- Vad kan du bidra med till serverns RP?
 
Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
 
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
 
Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top