Accepterad Jaxz | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jaxz

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? Jaxzkindadumb

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Diego Rodríguez och är ursprungligen från Colombia. Under tiden som Diego bodde i Colombia hade hans familj svårt och dem blev tvungna att flytta, men flykten var inte lätt och var väldigt farlig, tillslut kom de till Sverige för att hitta ett bättre liv men det blev raka motsatsen, Diego kom tidigt in i gängkriminaliteten. Dem första åren i Sverige var Diego en springpojke med motivationen att döda så många som möjligt men detta han snart ångrar då han är för sen och polisen får tag i honom. Han blir dömd till barnvård i 3 år och där sitter han. 3år senare och nu är Diego 19år han har blivit vuxen nu och det finns ingen barnvård de e fängelse som gäller om han åker fast. Så han bestämmer sig att ändra sitt liv och börjar jobba på Mcdonalds där han får in pengar så han kan flytta hemifrån. Då bestämmer han sig att flytta till Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer kunna bidra med till servern att jag kommer kunna utforska vad för saker min karaktär klarar av och det är kul att skapa en karaktär som man sen ska utöva och förbättra. Jag kommer kunna visa mycket respekt så jag får respekt tillbaka så att de andra spelarna kommer tycka det är roligare och mer spännande. Jag kommer kunna utföra roliga scenrion med spänning så att min karaktär kommer ha det roligt under sin rp karriär. Ni staffs kommer även se mig rpa mycket socialt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Exempelvis ett rån Jag gör allt som behövs för att få mina pengar osv. När vi åker ifrån rånet ska jag själv se till så att båda parterna har det kul. Det vill säga så att ingen kommer ha det tråkigt. Det vill säga att polisen ska ha en chans att ta oss. Men ifall vi tänker bort oss ifrån bankrån så ska socail rp också kunna lösa det roliga mellan då två parterna. Det vill säga att man ska prata istället för att skjuta då det blir roligare.

Hur hittade du Unive? Hitta unive genom att kompisar rekommenderade servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka