Nekad Jax ravelli | Medlem ansökning (rami)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jax ravelli

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/home#scrollTop=0

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonte

Vad är ditt discord namn? Jax ravelli#1320

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jax Ravelli, han är 21 år gammal, född 1999-07-01 185 cm lång, social, snäll, trevlig, pratglad, Jax har haft en svår barndom då hans föräldrar var skilda, Jaxs hade en dröm att bli som sin pappa, Jaxs pappa Hans jobbade på en bil verkstad (Mekonomen och chef på auto) han tog hand om bilar lagade dom mm. Hans hade ett stort bil intresse som även Jax hade, så brians dröm var att jobba med bilar i någon slags bil verkstad eller något bilaktigt, Jax har även haft ett intresse sen han var ung att bli polis, polis var hans dröm hon om man bortser från bil verkstad han tycke polisen gjorde ett bra jobb från sig och tyckte att yrket såg coolt ut att rädda folk och att göra samhället tryggt så han har alltid tyckt att polis varit ett coolt jobb och skulle gärna vilja jobba som det. Jaxs har bestämt sig att flytta hemifrån så han kollade runt lite var han kunde bo, och han hittade Staden unive som han tänkte flytta till och bolägga sig i och skaffa en framtid med en fru om några barn, så Jax ser fram emot att få medborgarskap i Staden Unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en social människa som är pratglad och gillar att hitta nya vänner som man kan ha kul med i rp, jag kommer bidra med mycket bra rp, roliga scenarion och bra rp. Själv så tycker jag att jag är en bra rp:are.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har kollat på streamers som streamer multistaden och det har sett ut att vara en rolig rp server och jag behöver verkligen en ny bra rp server. Men mesta av allt mycket seriös och bra staff som gör det mycket seriöst också

Hur hittade du Unive? Mina vänner sa att den har va bra så har kört den nu i 3 månader och streamers har jag sätt köra så det var så jag fick.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul. Skaffa nya vänner samt göra så andra har roligt när dom rpar med mig. Och kunna jobba på auto som min pappa gjorde förut

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli bilmekaniker, och att skaffa ett par nya vänner man kan spela med och rpa med

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka