Antagen jaws | Ansökan till Servervakt [1.dispatch]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jaws

Medlem
Servervakt
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad heter du på discord? jawsncs

Vad är ditt Hex:ID steam:110000102d04dfa

Ange ditt födelsedatum 25 December 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv 3-4 timmar på veckodagar när de är skola. När det är lov kan det variera, 6-10h varje dag o helger är runt 7 timmar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Är prov-period just nu så 2 dagar men jag har erfarenhet.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Aldrig.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgiften att hålla koll på servern, hjälpa till med små grejer o vara som ett hjälpmedel till helpers mm. Dom kan Revive, toggleid o kicka och göra lite fler saker.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill hjälpa helpersen på servern, hjälpa med små saker o kunna kicka sånna som gör regelbrott osv. Jag vill oxå vara en del av servern o se till att alla trivs o ingen gör regelbrott

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man tex revivar sin kompis bara för dom har lågt hp. Abuse är om du tex spelar med toggleid för att se om folk är i bilar, kickar för att vinna scenarion osv osv.

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Välkommen till teamet!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka