Nekad JawadEsport | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JawadEsport

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Jawad

Vad är ditt discord namn? abor3d_0

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abo r3d elr Jawad han var 31 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Sträng seriös aktiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: ABO R3D är 33 år gammal han har alltid velat vara polis sen liten men hans föräldrar var inte så glada över det dom va knarkare ABO R3D tog hand om sig själv för det mesta han var bra på skolan och allt men en dag när han blev 14 så fick han ett samtal av sjukhuset om att hans föräldrar hade dött ABO R3D blev ledsen och blev kall blodig ganska länge till sist gav han upp på hans dröm om att bli polis så han började med kriminella aktiviteter så han började hänga med fel folk och där började allt, han blev lurad av en äldre kille som sa att om han började jobba för han så skulle han få pengar. ABO R3D gick på det och han ville tjäna massor med pengar men senare i tiden när han blev 18 år blev han arresterat för grovt rån och grovt vapenbrott och fick 8 års fängelse straff senare när han blev släppt så fick han en chans att bli laglig igen så han tog chansen och allt gick bra för han efteråt han lämnade all kriminalitet bakom sig och han hitta en fin kvinna dom gifte sig och fick barn och Jack tog hand om sin

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är att jag ska söka till polis om jag blir godkänd och det jag kommer kunna bidra med då är att jag kommer att minska kriminaliteten mycket mer och jag kommer försöka så gått jag kan att göra så att folk inte kommer köra så fort på vägar osv. Sedan om jag blir godkänd så kommer jag om nån vecka eller så kommer jag söka till servervakt och det jag kommer kunna bidra med rpn då om jag bli godkänd är att få bort alla lallare och såna som inte kan bete sig eller säger dåliga saker på servern

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det menas med att man spelar för att scenariot ska vara kul för båda parterna. Det blir inget kul tillexempel om man skulle ha en bil som går 500 och man har snutjag medans polisbilen går 200. Man skall alltid spela för att båda ska tycka det är kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har vart bannad innan men lärde mig massor av mina misstag och kommer aldrig att göra om dem.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? reglerna och några exempel är RDM = random death match betyder att du inte kan döda utan anledning. VDM = fordonsdöd när en bil eller ett fordon används för att döda någon. NLR = ny livsregel om du dör i ett scenario och inte kommer ihåg vad som hände i scenariot. COPBAIT= detta betyder att du ska försöka få uppmärksamheten från polisexemplet= du är vid en hållplats och det står en polisbil bredvid dig, du kan köra mot rött ljus och han kommer att börja jaga dig när du har hans uppmärksamhet. Jag kan svara på de andra reglerna, men jag kan göra det i intervjun.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Kommer ansöka till staff teamet i framtiden och hjälpa dem.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Ej tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka