Accepterad JawadEsport | Medlem ansökning [Diffenkingen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JawadEsport

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Jawad

Vad är ditt discord namn? ABO R3D#6366

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2004

Berätta om din karaktär. Gaboro är 33 år gammal han har alltid velat vara polis sen liten men hans föräldrar var inte så glada över det dom va knarkare Gaboro tog hand om sig själv för det mesta han var bra på skolan och allt men en dag när han blev 14 så fick han ett samtal av sjukhuset om att hans föräldrar hade dött Gaboro blev ledsen och blev kall blodig ganska länge till sist gav han upp på hans dröm om att bli polis så han började med kriminella aktiviteter så han började hänga med fel folk och där började allt, han blev lurad av en äldre kille som sa att om han började jobba för han så skulle han få pengar. Gaboro gick på det och han ville tjäna massor med pengar men senare i tiden när han blev 18 år blev han arresterat för grovt rån och grovt vapenbrott och fick 8 års fängelse straff senare när han blev släppt så fick han en chans att bli laglig igen så han tog chansen och allt gick bra för han efteråt han lämnade all kriminalitet bakom sig och han hitta en fin kvinna dom gifte sig och fick barn och Jack tog hand om sin familj allt gick bra för han. just nu så lever han själv och bestämde sig för att flytta till en ny stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att försöka sprida gläde och skoj genom att bidra till roliga scenarion där alla får ha det rolig, jag kommer att försöka få Unive att växa så att vi får ännu mer spelare på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? mina vänner visa mig

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka