Nekad JawadEsport | Chef-jobb ansökan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JawadEsport

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Jawad

Vad heter du på discord? abor3d_

Hur gammal är du? 18

Hur länge har du spelat på Unive? typ 3 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Om jag blir ledare är det viktigt för mig att jag har påverkat Mekonomen positivt och utvecklat Mekonomen. Jag vet att det stora misstaget är passivitet, och eftersom Mekonomen reparerar bilar är Mekonomen en del av Unives RP-navet. Eftersom passivitet är en nackdel tar jag det på allvar och utvecklar medarbetarnas kompetens inom mitt område. Jag ansvarar för att utveckla Mekonomens medarbetares erfarenhet och kompetens och ställa högre krav på verksamheten. Jag anser att om man är expert på Mekonomen så ska man också vara expert och ha mycket kunskap! Du måste förtjäna din rang och med det menar jag respektera de som förtjänar den rang du får! Tester måste ha körbara egenskaper. Testerna är välgjorda, medarbetarna får all hjälp de behöver för att lära sig om de kämpar för att få den kompetens de behöver. Det kräver mig också för att jag började studera och presentera dessa prov och läromedel med de egenskaper jag redan har. Som jag skrev är det viktigt för mig att utveckla Mekonomen när jag blir ledare, och jag är inte bara en ledare som varit där, jag vill utvecklas! Därför är det viktigt för mig att det är lätt att lära sig även för den som inte vet hur. Jag tror också på möten och utbildningar, men jag tror inte på vanliga möten. Det finns inget behov av att träffas vid en specifik tid varje vecka eftersom det inte gör någonting och folk tappar intresset för samma gamla show varje vecka. Därför tycker jag inte att möten ska missbrukas, möten är värdefulla och om det bara är ett tillfälligt möte och det är tydligt när och i rätt tid att säga så kommer fler att vara med på sikt. Utbildningar Jag försöker ta med minst en handledare (ansvarig etc.) och de organiseras när nya kollegor anställs. Så länge jag är ledare kommer ingen att lämnas utanför eftersom jag vet att inte bara jag och ledningen kommer att gå ihop, utan ALLA kommer att gå samman och tillsammans bestämma vilken typ av RP och gemenskap det ska bli. Jag kämpar för att återta den känsla av gemenskap jag upplevde på college. Anledningen är att jag tror att det har exploderat de senaste månaderna. Min inställning till belöningar och bonusar är tveksam. Jag tycker inte att pengar ska vara nyckeln till medarbetarnas engagemang, arbetsmiljön borde vara det, och jag tror att det är något att tänka på. Om jag lyckas kommer Mekonomens kollegor att ha mer lång erfarenhet inom så många områden som möjligt! Economist har en fantastisk arbetsatmosfär och istället för att peka fingrar hjälper vi varandra med våra misstag. För det första är Mekonomen inte aktiva för bonus, Mekonomen är aktiva för att medarbetarna tycker att det är roligt. Säkerhet är en stor del av att ha roligt på jobbet. Genom att kombinera motorns delar, dess arbetsprinciper, frälsningens regler och lagar kan vi vara säkra på att vi kan ta konfrontationen och känna det roliga i magen!..

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har redan jobbat på Mekonomen flera gånger. Innehade alla olika befattningar utom arbetsledare. Så jag var assistent, men om jag nu ska bli konduktör så är det första gången, speciellt i Mekonomena. Så jag kan hantera förarsystemet och beteendet. Jag skulle vilja säga att jag har fina erfarenheter i Mekonomen för det var där jag tillbringade större delen av min tid på college!.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne varje dag i minst 6 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Du tar delar från en annan ansökan.

Nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka