- Meddelanden
- 262
- Reaction score
- 5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? @
Domstol
Vad heter du IRL? Jawad
Vad heter du på discord? abor3d_0
Hur gammal är du? 17 snart 18
Hur länge har du spelat på Unive? snart i 3 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet på flera olika sätt men vanligast genom att vara aktiv och anställa aktiva personer för att det ska hjälpa alla medlemmar. Många klagar på domstolen för de aldrig finns några aktiva när jag blir chef kommer det vara öppet hela tiden, dessutom kommer jag vara trevlig och rättvis mot alla vilket e bra. Jag kommer att satsa på aktivitet och göra Domstolen större företag och alla nöjda.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte så mycket erfarenheter men brukar lära mig väldigt snabbt. Jag har jobbat som polis innan och har stor koll på lagen.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag är aktiv i minst 8 timmar per dag.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja.
Vad heter du IRL? Jawad
Vad heter du på discord? abor3d_0
Hur gammal är du? 17 snart 18
Hur länge har du spelat på Unive? snart i 3 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet på flera olika sätt men vanligast genom att vara aktiv och anställa aktiva personer för att det ska hjälpa alla medlemmar. Många klagar på domstolen för de aldrig finns några aktiva när jag blir chef kommer det vara öppet hela tiden, dessutom kommer jag vara trevlig och rättvis mot alla vilket e bra. Jag kommer att satsa på aktivitet och göra Domstolen större företag och alla nöjda.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte så mycket erfarenheter men brukar lära mig väldigt snabbt. Jag har jobbat som polis innan och har stor koll på lagen.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag är aktiv i minst 8 timmar per dag.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja.