Accepterad JawadEsport | Ban Överklagan [KebabRille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JawadEsport

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199426459452

Ditt Hex-ID: steam:11000015764573c

Vad är din discord tagg? ABO R3D#6366

Vem var det som bannade dig? @KebabRille

Hur lång tid var din ban? 8 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 11700-253ffc7329b31dc70fba6b5359ec9cea.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel och lotade en person sedan sålde jag en bil som jag trodde var import och den var inte det. de är hans beslut att banna eller inte så klart

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag frågade han ifall han ville köpa en import och han köpte den sedan ville han lämmna tilbaka den och jag trodde att han sa så bara för att lämmna den tbx och jag visste inte att den var ice import för den jag köpte av sa att den är import. sedan såg jag inte att han ville prata med mig i support och fortsatte att spela och då trodde han att jag lurar folk

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det.
de avgör ju den som bannade mig KebabRille de är ha som av gör bannen på mig i fall jag ska ha eller inte jag tycker att jag gjorde fel och jag ångra det och jag kommer aldrig göra det igen. Jag tycker att det inte var felaktig ban eftersom jag bröt mot regler och lota en person och sålde en bil som jag inte var säker på om den är import eller inte. och det jag skrev igår var om en annan bil som är import men nu vet jag att ni menar audin

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tänkte bara att jag inte ville bli bannad igen och körde role play

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha lotat han där på sjukhuset och jag skulle först kontrollerat att bilen är import eller inte innan jag säljer den

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte lota någon eller försöka luras

Har du läst våra regler? ja de för står jag

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka