Nekad JawadEsport | Ban Överklagan [Doughen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JawadEsport

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199426459452

Ditt Hex-ID: steam:11000015764573c

Vad är din discord tagg? ABO R3D#6366

Vem var det som bannade dig? @bailybog

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot en regel som heter Combatlogg. Det är när man stänger av sitt spel i ett scenario för att undvika t.ex. att bli gripen av polisen osv. Jag förstår verkligen mitt fel och jag ångrar det väldigt mycket. Jag vill kunna fortsätta rollspela på Unive Roleplay. Eftersom jag förstått mitt fel så tycker jag att jag borde få en till chans/Unban. Jag kommer aldrig göra om detta igen och det vill jag att ni ska lita på.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag följde efter en person i ganska långt tid sedan så bärde jag han och sprang med han för att kidnappa honnom och efter det så klätra vi högt upp på ett hus och jag ville slänga ner han för att han inte ska komma ihåg mig men jag råka släppa honom och då börja vi ett slagsmål och han lyckades döda mig sedan såg jag att han drog och jag skulle gå och äta plus laga mat, efter jag laga maten och vill sätta på film märker jag att jag har fått indraget allt och är p bannad för c logg, jag vet att jag gjorde fel och jag kommer verkligen aldrig göra om det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen inte en felaktig ban, Jag tycker inte det är rätt att combatlogga. Jag var ändå död så jag skulle bara ha väntat till jag blödit ut sedan lämmnat, men jag lovar att jag visste inte att man inte fick lämmna och trodde att det var slut men han kunde ha kommit tillbaka ingen vet och därför är det fel att lämmna. Jag skulle ha lagat maten tills tiden tog slut, . Och jag förstår verkligen varför jag är bannad och ska förbättra mitt rolle spelande

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit avstängd för "Suntförnuft". Det var inte en felaktig ban och jag tycker det var en bra ban. Det som jag lärde mig av det var att läsa reglerna noggrant och att tänka logiskt i sitt rollspelande. Suntförnuft har verkligen hjälpt mig att förbättra rollspelandet. Även denna ban har hjälpt mig att tänka efter och jag lär mig mer om rollspelandet och era regler av denna ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I just den sekunden, så skulle jag tänkt efter, att man kan få konsekvenser av att combatlogga. Och ifall jag skulle tänkt så skulle jag nog inte combatloggat och där med slippa konsekvenser. Jag skulle ochså bara helt enkelt väntat med att äta tills jag bara blödit ut. men jag gjorde fel och ångra verkligen det och ska aldrig göra om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att tänka efter noggrant baserat på Unives regler. Om ni tar bort min avstängning så kommer jag att rollspela på en högre nivå och jag kommer undvika att få avstängningar genom att lära mig era regler och ta allt seriöst. Jag kommer även skapa bra scenarion utan t.ex. combatloggs osv. Och att göra sceanriot roligt för båda hållen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka