Accepterad JawadEsport | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

JawadEsport

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199426459452

Ditt Hex-ID: steam:11000015764573c

Vad är din discord tagg? ABO R3D#6366

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig då jag gjorde väldigt dumma beslut undr ett scenario, som jag ångrar grovt. Jag kan inte tänka mig hur dumt detta var men jag valde att bugga abousa för att döda mina fiender vilket är väldigt dåligt och förstör rpn på servern. Och det räckte inte med en ända dum ide utan jag valde att fortsätta på min dumma ide och efter att jag dog tog spawnmenu till gänghuset. Jag vet inte varför jag valde att göra dett det var väldigt dum och jag tänkte aldrig på hur grovt det är och hur mycket det förstör rpn.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick ett samtal en av min polare och han säger att det är folk utanför vårt hus och min polare säger att dem ville döda någon i mitt gäng. Jag valde att köra till huset för att se vad som pågår. Och när jag kommer till huset och frågar lite vad dem vill, dem säger att dem vill pissa på min gängmedlem samt att döda honom. Sedan körde jag in i huset och låste efter mig. Dem ringer igen och hotar mitt gäng. Jag som vice känner att jag måste vara ansvarig för att inte "dissa" mina gängmedlemar. Då börjar jag förbereda för en storming då dem sa att dem skulle göra det. Sedan så öppnade jag dörren och det blir en skottavlossning. Efter vi hade skottat ett bra tag, så fick jag en dum idé att att "bugg abusea" genom en vägg, vet inte varför jag valde att göra detta under scenariot. Vet att det var väldigt idiotiskt att göra detta. Sedan så började jag skotta mot dem och så dog jag efter ett tag. Jag valde att göra min dumma idé att spawnmenua efter jag dog. Vilket var så jävla idiotiskt av mig. Sedan så valde jag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var 100% ett rätt ban, jag vet inte varför jag valde att göra dem här besluten. Och jag ber om ursäkt för dem här besluten och det var verkligen inte meningen att förstöra RP:en så här grovt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit avstängd för "Suntförnuft". Det var inte en felaktig ban och jag tycker det var en bra ban. Det som jag lärde mig av det var att läsa reglerna noggrant och att tänka logiskt i sitt rollspelande. Suntförnuft har verkligen hjälpt mig att förbättra rollspelandet. Även denna ban har hjälpt mig att tänka efter och jag lär mig mer om rollspelandet och era regler av denna ban. OBS! Jag tar alltid lärdom av minna bans och upprepar dem inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde bara ha gjort ett vanligt scenario utan några dummheter och ifall jag hade förlorat bara tagit det. Jag skulle ha tänkt att göra många andra saker och sätt som inte är något regelbrott eller förstöra rpn på servern. Men jag ber så himla mycket om ursäkt och ångra dessa dumma valen. Jag borde ochså ha tänkt på konsekvenserna till det som e då detta p ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte ta dem här dumma besluten och helt enkelt acceptera att jag förlorar vissa scenarion.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut och jag ber jätte mycket om ursäkt och lovar att aldrig göra om detta

Nu har vi pratat i support fram och tillbaka i några dagar, du får en ny chans. Jag vill inte se detta hända igen.

Tillbaka