Nekad JawadEsport | Ansökan till Staff [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JawadEsport

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Jawad

Ditt discordnamn: ABO R3D#6366

Ange ditt födelsedatum 20 September 2004

Varför ska just du bli staff? Jag har tidigare erfarenhet av att vara staff på andra RP-servrar. Jag är väl förtrogen med rollen och ansvar som krävs för att upprätthålla serverregler och säkerställa en positiv spelupplevelse för alla spelare. Jag är också bekant med FiveM-plattformen och dess funktioner, vilket gör mig bekväm med att hantera tekniska frågor och eventuella problem som kan uppstå.
Jag tror starkt på vikten av effektiv kommunikation och att vara lyhörd för spelarnas behov och bekymmer. Jag är bra på att hantera konflikter och förmedla information på ett tydligt och respektfullt sätt. Jag är också skicklig på att lösa problem och kommer alltid att sträva efter att hitta lämpliga lösningar för att förbättra spelupplevelsen för alla.
Jag är en passionerad och engagerad spelare som är villig att investera tid och ansträngning för att se till att servern förblir en levande och positiv miljö. Jag är redo att bidra med mina kunskaper och färdigheter för att hjälpa till med att organisera evenemang, stödja nya spelare och säkerställa att reglerna efterföljs.
Jag ser fram emot möjligheten att bli en del av er personal och fortsätta bidra till den framgångsrika utvecklingen av er FiveM RP-server. Tack för att ni överväger min ansökan. Jag är tillgänglig för ytterligare diskussioner eller intervjuer vid behov.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 16:00-00:00
Tisdag: 15:00-00:00
Onsdag: 15:00:00
Torsdag: 16:00-00:00
Fredag: 14:00-05
Lördag: 12:00-05
Söndag: 12:00-00:00

Hur länge har du spelat på Unive? snart 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare erfarenhet av att vara staff på andra RP-servrar. Detta var för ungeför 2 år sedan på min kompis server så jag har vissa erfarenheter kvar sen dess. och har varit server vakt ett tag.
Så jag kan de flästa comands som ex

/addkey
/bring
/goto
/giveitem
/noclip
/tpm
/tp ( cords)
/skin
/setjob
/ped

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är öppen att jobba inom alla områden utan problem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka