Dubbelpost JawadEsport | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JawadEsport

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Jawad

Vad heter du på discord? ABO R3D#6366

Ange ditt födelsedatum 20 September 2004

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ville testa något nytt, så jag bestämde mig för att ansöka om MA för att kunna introducera nya spelare till servern och se till att de är bekanta med reglerna. Jag har RP:at på Unive länge, så jag ville verkligen testa något annat än att RP:

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Sedan eftersom jag är väldigt aktiv och bryr mig om servern, så jag hoppas kunna hjälpa till att dra nya spelare till servern, kommer jag att gå igenom alla medlemsansökningar, kontrollera att skrivningen är tydlig och sedan när jag har en intervju med någon, Jag kommer att prata väldigt lugnt, inte för snabbt så jag stressar inte den personen, jag ställer frågor långsamt så jag inte stressar någon, om personen kan följa vissa regler, då skulle jag säga till dem att förklara dem väldigt tydligt så att han lär sig dem, det är absolut väldigt viktigt att kunna alla regler.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Du ska vara snäll, inte arg eller grinig, du ska vara lugn, inte prata nonchalant, du ska respektera alla, om någon har problem ska du försöka vara en bra lyssnare och försöka hjälpa personen lika mycket som du burk.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Som medlem måste du naturligtvis känna till de grundläggande reglerna. Varje medlem i Unive har en stor inverkan på servern. Du kanske tycker att rollen som Member inte är så viktig, men det är den inte alls. Det är den mest viktig roll, så alla RP kommer att påverka serverns rykte, så det ska sägas att all personal förstår reglerna och kan vara bra på RP.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Det är viktigt att man är en aktiv spelare och alltid är en del av Community, Varje Medlem på Unive ska kunna hålla en bra och hög RP:a nivå, då ska man inte lalla och respektera alla både ooc&ic, Viktigaste av allt är att man följer reglerna och visar respekt mot alla.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ja, då som medlemskaps ansvarig, när man läser en persons ansöka så ska man läsa det noggrant och inte bara gå igenom det snabbt, man ska säga till att det inte är kopierat av någon annan. När man tar en intervju så ska man vara jätte trevlig fast ändå seriös, man ska vara 100% säker på att personen kan reglerna och ger ett bra svar på alla frågorna, och inte hen läser av. För varje ny medlem som släpps in på Unive, så påverkar det servern, därför måste man se till att man släpper in kompententa personer och inte några som ser Unive som en RSM server och då är det viktigt att man är medveten om att det är en seriös rollspel server, och verkligen kan ta RP:n seriöst.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är ganska aktiv, kan vara ibland att jag inte är på datorn, men brukar nästan alltid vara det, jag går just nu i skolan.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inte direkt, men jag tycker det är bra om jag nämner det, jag har inte RP:at på en annan server, Unive är den första, och jag har inte varit MA eller högre förut, så det kommer vara en ny upplevelse för mig, är verkligen taggad för att ta större ansvar i servern.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka