Nekad Javier Wood | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Javier Wood

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198405546109/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? Pirko#8627

Vad är ditt födelsedatum? 29 September 1999

Berätta om din karaktär. Hej mitt namn är Javier ''Javve'' Wood. Jag är 26år gammal och kommer från Ukriana. Jag är nykommen till Sverige i hopp om att följa mina drömmar. Min dröm är att bli en duktig mekaniker inom alla sorters fordon.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker ni ska välja mig för jag är en trevlig kille från Norrland som vill utveckla sitt rollspel och ha en rolig tid under dessa tider. Jag är lätt att komma överens med och tycker om att träffa nytt folk. Samt att jag kan tillföra ett gott skratt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker ni ska välja mig för jag är en trevlig kille från Norrland som vill utveckla sitt rollspel och ha en rolig tid under dessa tider. Jag är lätt att komma överens med och tycker om att träffa nytt folk. Samt att jag kan tillföra ett gott skratt.

Hur hittade du Unive? Skrollade igenom svensk rp servrar och har prömat ett par servrar men har valt att stanna på denna då den verkar vara seriös med härliga RPare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att folk ska ha roligt och kunna ge folk ett gott skratt medans jag utvecklar mitt egna sinne inom rp

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka