Accepterad Jaszox | Medlem ansökning [Toro 521]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jaszox

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville persson

Vad är ditt discord namn? Jaszox#3917

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ola-conny julaboll och han är 43 år. han har haft en väldigt tung uppväxt det har varit jobbigt för båda hans föreldrar drack väldigt mycket men morgan stätade ola väldigt mycket och det är nog därför vi vill hjälpa till i samhället för i finlad ville dom inte hjälpa en så mycket med familjen på den tiden han är en livlig person som gillar att göra mycket saker och prata med mycket folk han är en väldigt artig och trevlig mot alla och han tar hand om sina nära och tjära han har en bror som står honom väldigt nära han heter morgan julaboll han är och en trevlig person det går i våran släkt att alla är väldigt välkomanade och snälla jag är väldigt förtjust i djur och specielt katter min karaktär tycker att det är det bästa som finns att få mysa med katter men den ända han har i sitt liv är morgan julaboll och en familj men dom finns inte med i bilden han gillar köra bil och hjälpa det retsliga så mycket som möjligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att utveckla min rp och att hjälpa till så mycket som möjligt och inte vara så att man bara tänker på säg själv hela tiden man är en snäll person och visar respekt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om någon siktar på dig med en pistol så ska du inte käfta i mot eller slå man ska lyssna på honom och följa hans instruktioner och att det är till personens vinnig att du ska tänka på din säker het

Hur hittade du Unive? en kompis tipsade mig

Din medlemskap ansökan har accepterats. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka