Nekad Jasser | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jasser

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? marja-lisa

Vad heter du IRL? jasser

Vad heter du på discord? jasser#8713

Hur gammal är du? 15 snart 16år

Hur många timmar har du på Fivem? 321timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Dem har ingen chef och jag jobbar väldigt hårt. Har jobbat 5-11timmar varje dag plus att jag är väldigt intresserad av bilar. Jag tror också att jag har jobbat längst av dem som är anställda just nu. Vi behöver också en biträdande chef eftersom att våran förra blev bannad. Jag känner också att jag är rätt person till just dessa situationer och känner att jag kan fixa upp jobbet igen så att det blir bra och att vi har en chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har bara jobbat där i några dagar men jag vet exakt hur man gör allting och hur allting funkar.

Berskiv din karaktär? Min gubbe heter Baba Abdi(52år) och har varit med om mycket i sitt liv. Han jobbade som polis och blev trött på jobbet eftersom att ingen ville göra det han gjorde och ingen lyssnade på honom så han valde att sluta och istället bli kriminell för att ta hämnd på poliserna. Han kontaktade flera av hans vänner och sa till dem hur han skulle göra. dagen där han skulle ta hämnd kom och han gjorde sig redo med vapen och bilar. Baba och hans grabbar åkte fram till polis station och siktade mot dörren där poliserna går ut. det dem inte tänkte på var att det fanns kameror runt hela stationen. poliserna tog bakvägen och började skjuta Baba och hans vänner medans dem också sköt mot poliserna. Baba kollapsade och blev rushad med ambulans mot sjukhuset. efter två veckor så blev Baba tagen till fängelset och tänkte att han aldrig skulle göra om det igen. han valde också att besöka den här staden och leta efter jobb. Han blev medborgare i staden och började kärna pengar på att vara reporter. Men han kände inte sig intresserad av jobbet och hade känslan av att sluta. Innan han slutade skaffade han en ny Gant tröja, jeans och ett par nya skor. Han drog också till den närmsta frisören för att klippa håret. Nästa dag Såg han att ett bil jobb som hete marja lisa tog interview och sökte anställda. Han åkte dit och klarade interviewn. Han började jobba sten hårt varje dag och började skaffa nya och bra vänner jämfört med dem han hade förut. Han sålde flera bilar men helt plötsligt en dag fick han reda på att hans chef hade slutat. Han tänkte inte på det så mycket eftersom att han hade en biträdande chef som Baba trodde skulle bli chef. Men dagen efter fick han reda på att den biträdande chefen hade sagt upp sig och då fick Baba pannik och tänkte att marja lisa skulle gå konkurs men på samma gång fick Baba en väldigt bra ide. Han skrev en Chef ansökan till Staten och hoppades på det bästa.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag i minst 4 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja väldigt tydligt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka