Nekad Jasper | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jasper

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jasper

Vad är ditt discord namn? Jasper02793

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jasper Andersson 22 år gammal .

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Respektfull,Ganska roligt, Mycket trevlig. Hjälpsam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hej jag heter Jasper Andersson och jag är 22 år gammal jag är en person som visar respekt till alla personer och är en självsäker person som är hjälpsam och trevlig, Jag jobbar som en Polis och meningen är för att jag gillar det och jag gillar att rädda Sverige och staden, min framtida målbur att bli en polischef och äga och ha mest respekt i Polismyndigheten Medans som jag är en polischef ska jag också grunda och hjälpa staden att få bort kriminella och att det blir fred så det inte finns mammor och pappor som är rädda att släppa ut sina barn utan att det bli kidnappade, Annars jag gillar att hänga med mina vänner vi brukar spela fotboll gå på bio slappna av och leva livet som alla olika normala vänner egentligen gör.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett högt rp nivå och några donationer hoppas jag och hjälpsamhet och jag kommer ge så bra Rp nivå som möjligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? TEX Vi gör ett butiksrån och vi sitter och lallar beter oss inte och tar inte det ganska seriöst som är ganska dåligt för det bli dåligt för rp nivån och det förstör och det blir inte roligt för kriminella men också för polisen det är också inte verkligt i verkligheten.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit någon regel förut som jag kommer ihåg.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, NLR tex du dör och du kommer ihåg vad som hände förra gången innan du dog blir inte seriöst, RDM: Dödar någon utan en anledning : VDM använde ditt fordon som ett vapen tex du kör över en person för du vill det ska dö.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Ifall det uppstår nåt problem med någon medlemskaps ansvarig får du skicka iväg ett pm till mig bara

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga
Jag behöver rollen

Nekad ansökan
Anledning: kolla pm

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Tillbaka