Nekad jason_andersson | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jason_andersson

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199095120975/

Vad är ditt namn i verkligheten? jason andersson

Vad är ditt discord namn? MILK_hagrid#2230

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär är 22 år gammal han har en mamma och en pappa men pappan skulle fara och köpa ett cigg paket men han komme aldrig tillbaka. detta hände när Jason var 4 år gammal han mådde inte så bra efter de så han började röka i unga år. senare började han med snus. och nu idag har han slutat röka men han snusar. Jason var ett speciellt barn han hade inte så många kompisar. han har ett stort bil intresse så han jobbar på mecko. där finns det en tjej han tycker om hon Nelly han har gillat henne sen första gången dom träffades dom har som blivit bästa kompisar men Jason vill mer han vill inta bara vara en bästa kompis han vill vara nånting speciellt i hennes värd, han vill betyda nånting.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag hade tänkt att börja jobba som en mecko för ett bil intresse och man kan få en högre upplevelse av spelet

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp och ge andra en roligare upplevelse, jag tycker om att laga bilar och renovera dom och det är som på tidigare servers tyckt e skit kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för sin egen vinst. För att ett scenario ska va kul behöver du inte vinna scenariot. Inga scenarion ska kräva att din part vinner för att det ska vara kul.

Hur hittade du Unive? Jag laddade ner fivem för ett tag sedan och så sökte jag upp svenska servers och så såg jag att det var så många inne på just unive så tänkte jag varför inte testa. Och sen dess så har jag stannat och nu sitter jag här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka