Accepterad jason_andersson | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jason_andersson

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199095120975

Ditt Hex-ID: steam:110000143a4844f

Vad är din discord tagg? MILK_hagrid#2230

Vem var det som bannade dig? Mangaz

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du är permanent avstängd från unive banId wvbmuo anldning förbjudet att säga N-ordet placerad av: Mangez

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag var rasistisk, som inte är tillåtet på unive

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick över en väg och sen körde en person på mig och sa att jag gick framför hans bil, så jag sa att jag bara gick över vägen så att han försökte att köra på mig med mening, sedan bråkade vi om de och sen blev jag väldig förbannad på han så att jag sa n-ordet till han och sedan gick jag där ifrån medans han försökte att köra på mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var absolut jag som gjorde fel för jag sa n-ordet till honom så ja det var mitt fel för jag var rasistisk mot honom

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad dör copbait tidigare för jag ska ha börnat framför fler tals poliser för det stod folk på min bil så om jag skulle ha kört vanligt framåt skull alla ha flugit av bilen och det ville inte jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte ha sagt n-ordet till honom med det var en jobbig/dålig dag för mig jag har varit irriterad hela dagen så jag sa n-ordet för jag blev förbannad på honom för han kylde på mig att jag gick framför hans bil, och jag skulle ha kunnat vänta innan jag gick över vägen men jag såg inte att han komme han körde jätte fort typ 200/300 där emellan. och till den tidpunkten viste inte jag att det var perma men lärde mig de efter jag blev perma bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag lärde mig några regler och att inte säga n-ordet för de är väldigt rasistisk. och att man kasnke ska kolla åt höger och vänster när man ska gå över vägen på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka