Nekad Jason2443 | Ban överklagan [Oliwer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jason2443

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198976457108/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: jason00

Vad är din discord tagg? Jason00#6262

Vem var det som bannade dig? vet inte riktigt

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står combatlogin. för att jag lämnade med alt f4 för att jag blev arg på dom som tog min kropp.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag stängde av mitt spel när jag var i ett scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja för att jag blev nerslagen av en kille sen kom det en kille och skottade honom och sen så tog han min kropp och åkte till deras gäng hus och sen blev jag arg och tryckte på alt f4.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och jag har lärt mig att jag ska kontrollera min ilska lite bättre så att jag inte blir så arg och jag ångrar det super mycket.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag och det var för att jag hade mask på greenzone.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat väntat tills scenariot var slut och sen lämnat isf och inte gjorde det under scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och det kommer inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka