Jason2443 | Ansökan till staff [Flerryberry]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jason2443

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
9
Användarnamn: Jason2443

Vad är ditt namn i verkligheten? Jason

Vad heter du på discord? jason06#6262

Ange ditt födelsedatum 10 Februari 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar brukar jag spela från (16:00-21:00) och på helger så spelar jag från (11:00-00:00) om jag inte är hos min mamma.

Berätta om dig själv Jag heter Jason och jag är en respektfull och lugn person. När jag väl är hemma så spelar jag på Multistaden. Jag är trevlig mot personer som är trevliga mot mig tillbaks.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle kolla få folk som inte sköter sig och så skulle jag ge dom en kick och om dom kommer in igen och gör det igen skulle jag ge dom en ban. Jag vill verkligen hjälpa till så serven kan bli bättre utan att folk gör fel. Och så vill jag hjälpa folk som behöver hjälp.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat sen den 19 Augusti (382 timmar)

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? Jag har alltid viljat bli staff och nu tänkte jag att jag ska göra en staff ansökan. Jag vill verkligen hjälpa till så man kan få en bättre server utan att folk ska förstöra den för då blir det inget roligt rp:ande visst man kan göra misstag ibland med det är okej men bara att man inte gör om det så blir det bra.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle kicka folk som powergama. och om det är grov vdm eller rdm så skulle jag banna dom och så skulle dom få göra en ban överklagan. och om det är en som behöve hjälp så skulle jag hjälpa den personen med det och göra mitt bästa.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har inga erfarenheter men ska göra mitt bästa.

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? /Kick= skicka ut en person ur servern.

/Staff chat (sc)= Det är en chat in-game där staffs skriver med varann.

/Freeze= Är att man fryser en person så hen inte kan röra på sig.

/Noclip= Är att man flyger runt i luften osynlig

/Goto= Det är att man teleportera till en person.

/Dv= Med dv så tar bort ett fordon.

/Bring= Det är att teleportera en person till dig själv.

/sqlban= Om man skriver det så banna en person från servern och så måste man skriva (id) (tid) (anledning)

/sqlunban= Det är att man unbannar folk från serven ocm dom har gjort en ban överklagan(steam namnet på personen) man unbannar en person.

/spec= Det är att man kan spectate personer om dom gör något dumt typ som powergaming.

/Tpm= Det är att man teleporterar till sin waypoint som amn har sätt ut T.ex polisstationen.

/Giveitem= Det är att man ger något till en person som T.ex lite mat eller något annat.

/Giveweapon= Det är när man ger en person ett vapen.

/Setjob= Det är att man ger ett jobb till en person som ska börja jobba.

/Die= Det är när man dödar sig själv om man typ har havt en jätte dålig crach med en bil och voltat flera gånger.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag har ganska lätt att lära mig saker men vissa saker kan jag ha svårt att lära mig

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar aldrig på någon annan server jag har spelar på lynx rp men inte längre.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Det är nog inget jag har att säga men tack för mig just nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka