Nekad Jason2443 | Ansökan till servervakt [Abraham]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jason2443

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
9
Användarnamn: Jason2443

Vad är ditt namn i verkligheten? jag heter Jason.

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2006

Vad heter du på discord? Jason06#6262

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 16:00-21:00
Tisdag 16:00-21:00
onsdag 15:00-21:00
torsdag 16:00-21:00
fredag 16:00-00:00

lördag 11:00-01:00
söndag 11:00-01:00

Varför ska just du bli servervakt? för att jag ser folk göra fel och jag vill kunna hjälpa dem och jag kommer att vara väldigt aktiv på denna server och jag försöker rpa på min bästa nivå och sedan stör jag mig på folk som bryter mot milda regler brukar se folk bryta mot regler och komma undan och det stör jag mig på!. jag vill liksom ge dem en varning igenom en kick för som t.ex
tar fordon på gz så det inte får ban. Själv kan jag alla regler. och jag vill vara en stor del av servern och hjälpa nya som har kommit till denna server.

Varför vill du bli servervakt? för jag vill hjälpa folk som gör fel och sedan ge dom en kick som en varning så dem inte blir bannade, Vissa riskerar väldigt höga ban straff och istället för att dem blir bannade av staffs vill jag hjälpa dem så de inte gör fel och då kommer serverns rp nivå ökas. Jag vill också enkla jobbet för staffs för ibland har dem viktigare saker att göra än att bry sig om små saker servervakter kan lösa!. Jag är inte en person som abusar perms! Och om jag ser någon abusa dem går jag direkt till servervakt ansvariga. Ibland så är det jobbigt att någon t.ex stjäl min bil på gz och då vill jag ge personen en kick...

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag

Har du varit bannad på serven förut? ja det har jag och jag har lärt mig av mina bans som jag har fått

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej det har jag inte #multistaden är bäst.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka