Accepterad Jason | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jason

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198142395102/

Vad är ditt namn i verkligheten? Chris

Vad är ditt discord namn? popkush#4490

Vad är ditt födelsedatum? 21 Januari 1993

Berätta om din karaktär. Jason, 28 år gammal och vill återvända till sina hemtrakter i stan.

Uppvuxen i fattigt område, skilda föräldrar med mycket gängaktivitet, droger och vapen.
Förlorade sin mamma i tidig ålder. ( Överdos på Heroin )
Hans pappa var polischef men hade sina egna problem också ( Alkoholism ´)
Jason hade sin hund och gatans soldater, men han valde att börja studera för att får kompletta betyg.
Efter skolans gång blev han väldigt nedgrävd i sig själv och blev lost.
Han började umgås med fel folk var medverkan i de kriminella aktiviteterna.
Där höll han på i några år innan hans far tog tag i honom för en förbättring.
För att kunna slippa straffet och bli fäld så fick han som alternativ att hjälpa polisen genom att jobba som infiltratör åt polisen.
Detta pågick också i något år, fram tills att de kunde fälla hela de gänget och sätta stopp för deras smuggling.
Efter allt detta så ville han bort därifrån och valde att flytta.

Hans plan är att blir polis, att hjälpa till att få ordning och reda på samhället. Få bort droger och vapen från gatan.
Då han har redigt bra kunskaper utav hur det fungerar med allt ( även IRL ) så vill han göra skillnad.

Djur ligger Jason nära kring hjärtat och han hoppas på att få ihop nog med tid och plats för att kunna skaffa sig en hund igen. Som han kan använda sig utav även när han är i tjänst.
Han har väldigt stabil mentalitet, hård men rättvis. Gör allt han kan för dom han älskar.

Varför ska just du bli whitelistad? Därför att jag vet att jag är en duktig RP spelare. Jag vet hur man ska RP:a. Särskilt inom gäng och polis. ( Har även själv ett kriminellt förflutet )
Har spelat RP sedan San Andreas.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Därför jag har hört bra saker från eran server och jag vill spela på en seriös server. Är väldigt trött på oseriösa servrar.

Hur hittade du Multistaden? Googlade fram svenska RP serverar sen har jag läst om denna.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål med mitt RP att bli polis och arbeta mig uppåt inom det yrket. Sen självklart utvecklas, bli en bättre spelare. §

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Arbetade som polis på HELLRP som fanns för ung 1 år sedan. När den försvann så slutade jag spela pga att jag inte hittade några andra bra serverar + att IRL jobbet tog väldigt mycket tid.. Men nu är jag sjukskriven och har all tid i världen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka