Nekad Jas Gripen | Whitelist ansökning [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jas Gripen

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/jojo66sf/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johan Sjöblom Fors

Vad är ditt discord namn? Jas Gripen#3236

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Abdi Abdullah ny inflyttad från Saudiarabien och han är född 2000-06-04 alltså 21 år. När han var 18 år flyttade han till Sverige. De var svårt i början när han flyttade dit. Sen träffade jag träffade Zion Rosengård, Muhammed Abdullah, Davin Lavin och Kent Agent och vi blev bra vänner och dom visade mig runt i staden och hjälpte till med mycket. Jag hittade ett jobb på Postnord vilket är bra betalt men jag har alltid haft intresse för bilar. Dröm jobben är Auto-Experten, Vianor eller Mekonomen. Abdi är Snäll, Självsäker och glad nästan jämt. Abdi gillar att skrapa triss (lite beroende), att hålla på med bilar och åka runt i sin Bmw. Hanns dröm är att lära sig ren svenska och bosätta sig i Sverige. När han bodde i Saudiarabien så bodde han med sin mamma. Han hittade en gammal Bmw som han lagade och pimpade och de var då han hittade intresset för bilar. 1 månad senare när han var 15 år öppnade han en verkstad med en kompis som lagade och pimpade Bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag älskar RP men jag skulle vilja utveckla min RP nivå och det finns inte mycket att göra just nu när man inte är Whitelistad. Och jag försöker att göra mitt bästa även om det är en svår situation.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det här är den enda servern som jag kört på (20 timmar på 6 dagar) Och som det står över skulle jag vilja utveckla min RP nivå. Jag har alltid kört seriöst, tänker alltid i förväg på vad jag säger och jag försöker alltid mitt bästa.

Hur hittade du Unive? Några polare kör på servern och dom rekommendera den här servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha ett bra liv, ett hus, ett roligt jobb och ha roligt med nya personer och vänner. Och att utveckla min karaktär och min RP så mycket det bara går.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har bara kört på Unive och är ganska ny till RP men jag försöker alltid mitt bästa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka