Accepterad Jarre | Ban överklagan (Olof K)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

NCC1x

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013824216/

Ditt Hex-ID: 11000013ecc06d8

Vad är din discord tagg? NCC#5870

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Suntförnuft, lallarre ~Flame. Återstår: 4 dagar 18 timmar 22 minuter.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning. Jag lämnade igår klockan 5 efter att jag hade spelat med min kompis, imorse vart min bror bannad för att han dansade på en snut bil. Men hur kan jag ha blivit bannad när jag inte har gjort något.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag lämnade ungefär klockan 5 igår. Sedan dess har jag inte spelat. Min bror vart dock bannad imorse för att han dansade vid en securitas bil. Sedan när jag skulle gå in idag så var jag bannad i 5 dagar, exakt samma tid som min bror. Men jag hade inte varit inne på morgonen, när jag länade igår eftermiddag så var allt som vanligt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban, för att jag inte ens har varit inne när jag fick bannen. Jag vet inte vad det beror på, det kanske är ip addressen. Men jag tycker inte att jag borde bli bannad för att min bror gör något fel ifrån hans dator, eller har jag fel?

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit banad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har inte kunnat gjort något annorlunda, jo kanske att inte sova, säga till min bror att inte spela efter som att då riskerar jag att bli bannad? Förlåt men jag tycker att det är jätte konstigt!...

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, inget alls.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja...

Tillbaka