Accepterad Jarppi Koskinen | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
10
Reaction score
0
Ban-referens
fivem-blåljus-njvq — FiveM, Utgår 2026-03-28
Anledning: riktar när annan person riktar när han är benad
Bannad av: ZeRo_Br1ks
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Vi var på pengatvätten eftersom vi nyss hade sålt en stor mängd droger. Därför drog vi dit 3 stycken med vapen, för extra säkerhet. När vi inprincip var klara med pengatvätten blev vi stormade , jag blev skjuten i benet , han springer sedan efter min kompis ut ur rummet, sedan när han kommer tilllbaka riktar han på mig, och säger upp med händerna , jag håller hela tiden i pistolen och tänkte eftersom han är ensam hinner jag skjuta tillbaka , dock gick det inte som planerat , och han kommer in i rummet innnan jag ställt mig upp. Jag såg bara en person och visste att vi var 3, därför antog jag att jag kunde skjuta honom. Medans detta hände , sköt mina vänner ner den andra utanför.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja abslout , de var dumt gjort. i framtiden kommer jag lyssna och räcka upp händerna.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Att ta upp händerna och lyssna på honom för att han riktar vapnet mot mig. Dessutom måste jag värna mer om mitt liv, därför kommer detta inte upprepas.

Varför ska vi ge dig en till chans? för jag är en aktiv spelare , och i framtiden kommer jag rp:a bättre och göra ett bättre intryck. och spela med mina vänner. Jag bidrar till en social rp där vi haft många bra scenarion. Där bland annat roliga minnen skapats. Och hittat många nya vänner.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka