Nekad jaretobbe | Whitelist ansökning [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jaretobbe

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198376967218/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias Jarefalk

Vad är ditt discord namn? jaretobbe#7913

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille på 22 år. Han kom till multistaden när han va 17 till 18. Han är född i finland han är en snäll person och är snäll mot dom som e snälla tillbaks. Hans intressen är att han gillar att spela fotboll och att hänga med vänner tex åka på roadtrips eller bara åka på någon fest.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer bidra med väldigt mycket och tycker redan om server fast jag inte e whitelistad och skulle nog tycka om servern mer om jag kunde ansöka till något whitelist jobb

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag skulle vilja bli whitelistad för att jag tycker servern är bra och att jag gärna skulle få jobb på mekonomen

Hur många timmar har du på FiveM? 687

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade server genom en vän och jag gick in på servern och jag stannade på server och fortsatte spela

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej det har jag inte

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu spelar jag på multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka