Nekad jaretobbe | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jaretobbe

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198376967218/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Jaretobbe

Vad är din discord tagg? jaretobbe#7913

Vem var det som bannade dig? det stod inte vem

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag var i ett scenario och jag körde över en kille med min bil på grund av att han sköt mig med en pistol och det hade inte jag. Sedan hade jag ingen annanstans att köra så att jag valde att försöka försvara mig själv med bilen eftersom att det var enda lösningen. Jag körde på polis bilen som var jämte honom men rörde han aldrig med bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på weed stället och skulle plocka lite weed och sen kommer det en kille från ingenstans och börjar skotta mot mig så jag sätter mig i bilen och försöker köra därifrån sedan händer det som jag skrev ovanför.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej eftersom att jag gick efter att köra på honom men samtidigt så körde jag aldrig över honom men jag förstår mitt misstag och tycker ändån att bannen var rättvis.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ban som har löst sig väldigt snabbt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag antar att bara dö eftersom att det fanns ingenstans att åka till eller att döda honom på något annat sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att aldrig köra på någon med bilen och det var dumt av mig att jag gjorde det

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka