Nekad JApptAvKrato | Chef-jobb ansökan[HITMAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JApptAvKrato

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du IRL? Elias

Vad heter du på discord? XdKrattish#0001

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? 7 Månader (Perioder osv)

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla Båtbolaget väldigt mycket genom att ta in mogna personer in till jobbet. ha öppet ofta, och jag kommer se till att dom som vill ha kul med och åka t.ex jetskis kommer få åka jetskis. Jag kommer hjälpa hela unive med rolighet när det väl behövs, jag kommer försöka göra så att båbolaget ska vara öppet 2-3 timmar + varje dag! Folket ska ha kul. Jag har mycket erfarenheter genom båtar och jag kan mest om båt-motorer osv osv! JAg kommer utveckla detta jobb otroligt mycket om ni kommer inte ångra att ta in mig som Båt chef. Jag kommer även göra en så kallad "Wipe" På jobbet på dom som är inaktiva, och ta in nya mogna personer som vet hur man hanterar och gör detta jobb! Jag kommer ta intervjuer ofta. Och jag kommer ha öppet otroligt ofta, och när det är öppet. så är det öppet under LÅÅÅÅÅÅNG TID! Jag kommer verkligen slita kraften ur mig för och jobbet ska drivas fram RP vis, och jobb vis!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina erfarenheter inom JObbet är väldigt stora, jag har under lång tid haft intresse på båtar osv osv. Jag vet hur en båt funkar. Och jag vill verkligen jobba på en Båtfirma, jag har otroligt mycket erfarenherter inom jobbet och båtar. Att ta in mig som chef hade suttit bra då ni inte kommer ångra er! Jag har massa erfarenheter, jag kan verkligen allt om båtbolaget! Och jag vill verkligen ge det en chans att bevisa för unive att jag kan det jag kan det jag kan!

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka